Swoje charaktery staram się umieszczać na podłożach, które już same w sobie są dla mnie praktycznie gotowymi obrazami. Pociąga mnie przede wszystkim ich surowość i naturalność. Skupiam się głównie na portretach wykonywanych w stosunkowo szybkim tempie, co prowadzi do tego, że są one do pewnego stopnia transparentne. Przebarwienia i plamy na surowym betonie lub rdza na wagonach towarowych połączone z delikatnym światłocieniem zbudowanym za pomocą farby w aerozolu tworzą specyficzną formę dla każdego charakteru. Równie ważnym aspektem jest otoczenie, w którym umieszczam swoją pracę. Nieraz malunek jest praktycznie scalony z przestrzenią wokół, dzięki czemu odbiorca w ogóle go nie zauważa, bądź dostrzega dopiero po pewnym czasie.
Inspirują mnie przede wszystkim fotografie starych ludzi. Przede wszystkim dlatego, że ich twarze są przepełnione kontrastami światła i cienia, co pozwala na szybkie „nakreślenie” charakteru konkretnej osoby. Nie wykonuję szkiców i projektów. To album z fotografiami jest dla mnie pewnego rodzaju szkicownikiem. Wiele zdjęć przerabiałem już po kilkanaście razy. Istotnymi aspektem podczas pracy twórczej jest dla mnie przede wszystkim rozwój. Staram się bardzo dużo malować co prowadzi do poszukiwania nowych technik i rozwiązań, które „pchają” moją twórczość do przodu.